"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 18 martie 2008

Gogule, probleme?






Nu o sa inteleg niciodata de ce si celui mai jmecher si cocosh barbat, cel mai viril, gagicar, dus la sala si plin de lovele, ii e frica de gagica lui! Chiar am discutat subiectul asta de curand si tot nu am ajuns la o concluzie. "Daca afla, sunt mancat!", "Si nu ma mai scoate nici dracu din gura ei". Am primit o mostra de ... ce-o fi manifestarea asta masculina chiar in seara asta, de la omul la care ma asteptam cel mai putin (jemanfishist, lasa-ma sa te las, niciodata nu m-am indragostit, dar am simulat intotdeauna bine). Bla bla bla, ia o melodie, da-mi o melodie, small talk pe mess, eu acasa cu vopsea in cap, el f bun si vechi prieten la el acasa. Si dintr-o data! 6! a venit gagica! pa pa fug cred ca o sug. Eu ramasa cu gura cascata, ce puteam sa-i mai spun omului? Toti o sugem la un moment dat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu