"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

luni, 26 ianuarie 2009

Erată

Din cauze de isterii generate de postarea unui text primit de mine pe email, dar care aparent ar aparţine în cuget şi simţiri unui anumit bloger, am decis să şterg postarea de vineri, ca să nu mai generez alte comentarii pline de lecţii de morală şi deontologie. Pentru că respectivul personaj nu îmi e simpatic, prefer să dau delete şi să îmi cer scuze pentru eventualele ofuscări provocate decât să pun link către respectivul. O chestiune de alegere personală. Mulţumesc

6 comentarii:

  1. capul sus, privirea fest,suge burta (ha!) si inainte, mars, ca armata-i lunga si deontologii si ofuscatii, nenumarati!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lia, ai scos tocmai tratatul de pulologie care era cel mai super-hiper-ultra instructiv pentru toate sefele tale, ca sa stie si ele cum sa scape de histerie. pacat! maaaaaare pacat! mai mare decat megapula...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: le pot trimite link catre blogul unde se afla textul. Sau un "mail anonim" :)))) Dar mi-e teama ca ma acuza iar deontologii blogosferei :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-s ce-a avut compul meu ca pusesem si io un comentariu in care ziceam ca pastrasem tratatul sa-l citesc dupa ce se termina campionatul,si vaz ca nu l-a publicat, da' daca e pt sefe n-am pierdut nimic, ca in laboratorul unde mi-am dus veacul peste un sfert de veac eu eram sefa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vio, cred că te-au sabotat băieţii ăia susţinători ai ăluia cu blogu pe care ar fi apărut prima dată textul :))) De-aia nu ai putut posta comentariul, iar eu sunt înjurată virtual :D

    RăspundețiȘtergere