"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 3 august 2010

Leapşă cu muzici

Am găsit mai de mult o leapşă foarte simpatică pe care am furat-o de la Neliniştitu', dar nu ştiu cum m-am luat cu altele şi aproape că uitasem de ea. Dar pentru că în ultima vreme mă mai liniştesc din nebunia cotidiană doar ascultând muzică, realizez că îmi pică la fix să o fac acum, e ca o pauză de relaxare.
Leapşa constă în a răspunde la întrebări prin titluri de melodii ale muzicienilor favoriţi:

Eşti femeie sau bărbat?

Brown eyed girl - Van Morrison

Descrie-te!
Who's gonna ride your wild horses? - U2

Cum te simţi?
Rebel yell - Billy Idol

Descrie locul unde trăieşti în prezent.
Where the streets have no name - U2

Dacă ai putea pleca undeva, unde ai pleca?
(Rumba de) Barcelona - Manu Chao

Modalitatea favorită de a călători:
Ride the lightning – Metallica

Prietenul cel mai bun?
Julia - Chris Rea

Tu şi prietenul tău cel mai bun sunteţi:
Relax, take it easy - Mika

Cum este vremea?
Road to hell - Chris Rea

Perioada favorită a zilei:
Night comes on - Leonard Cohen

Dacă viaţa ta ar fi un show TV cum s-ar numi?
Master of puppets - Metallica

Ce înseamnă viaţa pentru tine?
Desert rose - Sting

Relaţia ta:
Ring of fire - Johnny Cash

Frica ta:
House of fire - Alice Cooper

Care e cel mai bun sfat pe care-l dai?
Be yourself - Audioslave

Gândul zilei:
Dreaming my dreams - The Cranberries

Motto:
La vida tombola - Manu Chao

Dau mai departe cu mare plăcere leapşa oricui îşi doreşte să ia o pauză de haos, să se relaxeze, să se umple de muzică.

12 comentarii:

  1. Uai, ce-mi place leapsa asta. Am facut si eu una asemanatoare acum ceva vreme. Dar puneam shuffle la winamp si mergeam la risc. Era si funny, dar m-a surprins ca am nimerit unele.

    Barcelona si Julia mi se potrivesc si mie.

    >.<

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca m-ai pus pe ganduri! la prima intrebare insa, aleg acelasi raspuns ca al tau. iar la cea cu relatia tot un Johnny Cash am :). vezi de ce suntem prietene :)?!

    RăspundețiȘtergere
  3. E grea leapsa asta, dar frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragelor, vă invit cu drag să o furați :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Muzica, multa muzica.
    Modul ideal de a petrece cateva minute bune. X

    RăspundețiȘtergere
  6. am furat-o. m-am distrat. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, mă bucurez că din leapşă-n leapşă mai cunosc şi eu lumile. :D
    A ta e mai mişto! :P
    Numai bine să-ţi fie. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. iyli, eu ascult cam 90% din timpul pe care îl petrec trează, că altfel turbam de mult :))

    Shmeny, ce-mi place de tine :)

    Neliniștitu, bine ai venit! :) Țineam link-ul tău în draft de ceva vreme, îmi pare rău că nu m-am distrat așa mai devreme. Toate bune și ție!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar simteam nevoia unui post relaxant..am prestat cu fericire

    RăspundețiȘtergere