"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

duminică, 3 aprilie 2011

Mâncare multiculturală și expoziție de obiecte frumoase


Afară e urât și apăsător, de zici că-mi intră norii prin fereastră, după o noapte de petrecăreală până dimineață neuronii din dotare nu simt nevoia să se exprime prea profund, așa că vă invit la Zazuza, unde am gătit multicultural și colorat. Sper să vă placă și poate să vă și inspire.

După care vă invit cu mare drag să mergeți la deschiderea expoziției Suflet de Copil, expoziție de obiecte confecţionate manual pentru pitici, mămici, tătici și bunici, unde unul din artiștii expozanți este minunata și cea mai talentata mea soră(cumnată) Cati. Cu ce se ocupă și ce bijuterii artistice ies din mânuțele ei puteți admira și eventual comanda și la ea pe blog.
Expoziția se deschide azi și este permanentă, poate fi de găsit central, pe Bulevardul Unirii Nr 13. Intrarea se face prin strada Sfinţii Apostoli, în zona Loteriei Naţionale.

9 comentarii:

  1. Ce-am mai salivat!Doamne!Frumos trebuie sa fie masa cu de toate si cu 'de toti' p-acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. LieLie,
    Am scris la prietena ta, crede-mă , la cât am înghițit în sec..
    Noapte bună!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, faine recomandari! Iar de cele culinare, nici nu mai vorbesc! Saaaliiiveeeezzz! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vazui la Zazu, v-ati aliat! :)) Aperitivul ala cu somon mi se pare foarte interesant, exact pe stilul meu: pare usor de facut si e creativ, il incerc in curand! Imi sacrific din somonul pentru sushi :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc si aici din suflet, draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Lia pentru pasul facut.
    Am dat mai mult din intamplare de blogul tau(afara ploua si e frig si ma uitam si eu pe net)si am citit tot ce tine de emigrarea ta in Suedia si de tot ce e bun si rau in tara asta.
    Si eu sunt acum tot in Suedia(Goteborg)si mumcesc la o anume firma ca "agency" cum se spune pe aici(cel putin asta scrie pe legitimatia mea).
    Am primit o oferta sa ma angajez la ei full time si am fost incantat la inceput.
    Am inceput toata procedura pentru obtinerea postului in decembrie si acum la sfarsitul lui martie s-a finalizat cu semnarea unui contract(adica mai multe).Procedura a fost foarte lunga si cu multe interviuri, dar din 5 aplicanti nu prea stiu de ce m-au ales pe mine, mai ales ca nu sunt nici macar suedez si nici nu vorbesc limba suedeza.
    Am tot citit si comentarii mai putin frumoase despre Suedia, dar blogul tau chiar m-a impresioant si mi-a dat asa o raza de speranta ca totul o sa fie bine, chiar daca schimb Romania pe Suedia.

    Scuze daca am postat aiurea, dar am vrut sa-ti scriu cateva cuvinte pe blog, sa te incurajez(sau mai mult tu pe mine) si sa-ti doresc tot binele din "Suedia" si promisiunea ca o sa mai citesc blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doru, mulțumesc de vizită, bine ai venit! Eu am renunțat să mai citesc părerile frustrate de românași care vor să facă repede un ban și s-au trezit că ăștia în Suedia funcționează un pic altfel. Primul lucru pe care l-am învățat încă din primele zile aici a fost să am mai multă răbdare, că lucrurile au un anumit ritm de a se întâmpla. Te felicit pentru jobul tău, ești dovada că se poate! Fiecare alege să-i fie bine sau nu, în România, Suedia sau într-un sat izolat din pădure. Poți fi fericit și liniștit cu teoretic foarte puțin sau nefericit și veșnic cârcotaș cu foarte multe. Eu nu plâng după România, așa cum nici nu o scuip, la fel, nu idealizez Suedia. Te mai aștept în vizită! Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. hai, Lie, ca programul meu e mai murat ca varza, deci vin si eu acum sa iti zic ca mi-e tare drag sa te am in vizita pe blog, sa mai vii :))! o pup si pe Cati mult de tot, e tare talentata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmmm, ce bine arata!! Mi se face foame doar cand ma uit!!!

    RăspundețiȘtergere