"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 26 mai 2011

Povești, copilărie și magie

Dragilor, vă aduceți aminte ochii măriți de încântare când vi se spunea câte o poveste, când erați copii? Și cât de mult visați și ce lumi fabuloase vă imaginați? Mulți dintre voi aveți copii, nepoți, pitici adorabili în viața voastră. Și cu siguranță fac ochii mari când li se spun povești frumoase. Că tot vine 1 iunie, m-am gândit să vă zic de minunata inițiativă a Elizei de a scrie povești personalizate pentru copiii din viața noastră. Eu i-am comandat deja o poveste (sper eu că va fi cu pisici) pentru adorata mea Mara, de care mi-e tare dor, deși ne vedem des pe skype.
După cum scrie și Liza la ea pe blog, fiecare copil va avea propria poveste, specială. Iar prețul este mai mult decât ok, eu așa zic: 15 lei de poveste. Mai multe detalii găsiți la Liza.

Și dacă Liza face povești personalizate, să nu uităm că există clasicii care ne-au bucurat copilăria: frații Grimm, Ispirescu, Creangă. Toate poveștile astea magice le puteți găsi adunate frumos pe un site de care m-am îndrăgostit la prima vedere: Povești pentru copii. Plus desene animate cu Tom și Jerry și alte minunății.

Acum nu mai aveți motiv să spuneți că nu găsiți sau nu ați cumpărat cartea de povești, pentru că vin poveștile la voi. Așa că luați-vă o pauză de la viața agitată de oameni mari și bucurați-vă, alături de copiii voștri, de povești și magie.

Dacă vă era dor de noi :)



Și de o melodie genială. Vă pupez!

10 comentarii:

  1. frumos copil Mara! si ce minunat sa ii faci o poveste numai pentru ea! cat despre cantec... ecoul copilariei mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi-e dor de voi :) Nu-mi vine sa cred ca acum un an, cam pe vremea asta, beam o bere in Centrul Vechi cu Tomata si pozam in cele 3 dive :) Sau te vedeam la film la AFI Cotroceni si fumam in ploaie, povestind ...
    Cate s-au schimbat in anul asta! In bine, zic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. re poza: ce semeni cu mama ta! si Mara cu taica-tau, he! misto poza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eheu, tempus fugaces...Şi ne-ntîlneam la Kogălniceanu şi ne plimbam şi-mi povesteai cum ai să pleci tu-n Suedia...Te-ai văzut cu Nills Holgersson? E tot călare pe lebedele alea albe?

    RăspundețiȘtergere
  5. Zazuza, mi-e un dor de ea! Ne-am pupat mai devreme pe skype, mi-a povestit că o să aibă serbare, că a căzut și are buba la genunchi. Abia aștept să o văd, să o pupăcesc, să o giugiulesc și să cântăm împreună Într-o nu știu care seară ... :)

    Karma, fericire de-a dreptul! :)

    Cipuercutza, daa, mă uitam chiar zilele astea la pozele alea, de la cinema când am fost cu asta mică. Un an ... Eu simt cum mă schimb eu, de la o zi la alta, sper eu că în bine :) Te pupez tare!

    Zee, suntem o familie de frumoși :p Și modești :)))

    Valule, dragule! Dacă oi veni pe acolo, musai îți faci și tu un drum la București, da? Nills e vecinul meu, m-au înnebunit de cap lebedele :) Te îmbrățișez și pupez cu dor!

    RăspundețiȘtergere
  6. normal ca ne este dor de tine :) m-am uitat nici nu mai stiu de cate ori la pozele tale de pe FB. esti precum cameleonul. in niciuna nu esti la fel si asta-mi place la nebunie.
    ai grija de tine, da?
    pup iu de mai multe ori!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa iti traiasca ingerasul. Mie imi place sa dau cadou carti cu povesti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule Comba, nu doriti si cartea mea de povesti? Glumesc...

    RăspundețiȘtergere
  9. Povestile cred ca au format inclusiv generatia din care facem parte.

    RăspundețiȘtergere