"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 17 iunie 2011

Leapșă personală

Am ochit de ceva vreme o leapșă faină la Bia, dar abia acum am avut timp să o aprofundez. Mi-a plăcut că e o completare la o leapșă mai veche. Mi-ar plăcea să o luați mai departe, să vă uitați un pic (mai mult) în voi și să vedeți ce răspunsuri frumoase și uimitoare vă ies.

Iubesc – cu pasiune, fără restricții, inhibiții sau limite

Cresc – cu grijă copilul din mine, să nu se maturizeze prea tare niciodată

Pacătuiesc – că încă mai am gânduri negative uneori, că nu-mi folosesc tot timpul pentru a face ceva bun și folositor, ci lenevesc uneori. Dacă spun că păcătuiesc că fac amor fără să fiu căsătorită sper că înțelegeți că glumesc :D

Citesc - mai nou, cărți pentru copii în suedeză :) Și mult mai mult decât o făceam în România

Cred – în mine, în oameni, în puterea gândului bun

Mimez – hmmm. Probabil că mi-ar ieși să mimez cam orice, că mi s-a spus că aș fi actriță bună, dar nu văd rostul.

Visez - mult, fără să pierd contactul cu realitatea.

Cer - sinceritate, decență și loialitate.

Frumos - subiectiv

Deștept - e cel care realizează cât de mult mai are de învățat

Femeile - can't live with them, can't shoot them (Al Bundy :D)

Sex vs Dragoste - sarea și piperul. Or fi mâncăruri ok doar cu sare, altele ok doar cu piper, dar cele mai bune feluri au și sare și piper.

Detaliile - fac diferența

Istoria - ne ajută să ne pregătim pentru viitor

Tentația - dacă n-ar exista, ar trebui inventată

Greșesc - când sufăr pentru lucruri care nu merită, când uit că răspunsurile la întrebările mele sunt chiar la mine

Durerea – reality check

Suferința - prea des întâlnită

Singurătatea – poate fi cea mai grea suferință

Ce contează – noi contăm

Viața – “life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get" :)

Luați cu încredere, e de ajuns pentru toată lumea. Weekend fain!

7 comentarii:

  1. Super frumos, ma bucur tare mult că ai făcut-o :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa leapsa si, mai ales, frumoase raspunsurile! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase raspunsuri!
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca e faina leapsa, multumesc, luat si eu :) Weekend frumos si tie! (cat a mai ramas din el... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem la capitolul lepşe :))
    O să fur şi eu leapşa asta!
    Până una, alta, ca să nu-ţi ieşi din mână la lepşe, mai ai una de la mine :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte frumos. Si profund. Clar nu e o leapsa simpla, cere o cugetare mai adanca.
    Mereu cand imi rezolv in minte, sau chiar printr-un articol, o leapsa de genul acesta, observ cat de mult ma ajuta sa ma descopar, sa descopar lucruri in mine pe care inainte poate nu reuseam sa le formulez in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere