"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 1 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte 5

Schimbarea gărzii la Palatul Regal din Stockholm. Un omagiu adus căluților care suferă în România ...







Mai multe despre Miercurea fără cuvinte aici, la Carmen.

23 de comentarii:

  1. Calul ala negru mi-a atras atentia.
    O seara deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am văzut încă nicidată,pe viu,schimbarea de gardă la palat.
    Urmează s-o fac și pe asta.Știu io poate acolo la tine...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne faci sa dorim sa calatorim pe acele meleaguri

    RăspundețiȘtergere
  4. Sugestiv si excelent omagiul pentru cai. In rest, din nou sugestiv mesajul pentru noi, apropo de respect, civilizatie si valori.
    Bun gasit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai cat de superb este calul din a doua fotografie, nu-mi pot lua ochii de la el.

    RăspundețiȘtergere
  6. cata eleganta, aspect si miscare in cateva imagini sugestive!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noa serbus. Nici caii din garda regală nu o duc mai bine. Doar că sunt mult mai bine hrăniţi decât cei de la Letea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Niste cai superbi honey! Daca eram acolo cred ca lesinam de emotie :) pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu26dor, e o varietate suedeză a rasei Ardenez. Foarte puternic și frumos :) Numai bine!

    Karma, nobili și frumoși, îi ador!

    Se-cret, cea mai impresionantă e la Buckingham, cea mai frumoasă gardă (niște zei băieții ăia!) cea greacă, dar asta suedeză mi-e acum aproape :) Te aștept la o plimbare!

    Gabriela, din mai până în septembrie e superb Stockholm-ul. Și dacă îți place zăpada, prin decembrie-martie :)

    Teo, azi e miercurea fără cuvinte, că așa mă puneam pe niște comentarii dureroase :( Bine ne-am găsit! :)

    Irina, toți sunt superbi! Și atât de îngrijiți și iubiți :)

    Tomata mea preferată, te pupez tare!

    aA, mulțumesc de vizită :)

    abbilbal, servus! Of, nu vreau să mă mai gândesc acolo :(

    Sabbra, i-am avut la câțiva cm de mine :) La tine m-am gândit. Pupez tare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbi sunt!
    Aş zice un omagiu adus tuturor vieţuitoarelor chinuite în lumea asta...
    Şi la mulţi ani copilului din tine, acela plin de optimism şi energie! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Lia, sanatate multa mamei tale si recuperare grabnica.
    Vara aceasta ocolim Suedia, dar imi potolesc dorul din pozele tale. Multumesc!
    Succes in toate! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  12. superbi cai.asa de ingrijiti ar trebui sa fie toti calutii din lume

    RăspundețiȘtergere
  13. da calutilor care se fac salamior, nu le aduci omagiutz?

    RăspundețiȘtergere
  14. Rontziki, te pupez! La mulți ani, copilo! :)

    Aniela, mulțumesc de gândurile bune! Poate la anul nu o mai ocoliți :)

    Neamțule, și eu te iubesc! :)

    Cupcake, mulțumesc de vizită :)

    animaloo, animalele au fost sacrificate pentru hrană de când lumea și pământul. Și eu mănânc carne de animal. Ideea e că și animalele de sacrificat au dreptul la o moarte decentă și cât mai puțin chinuitoare. Sunt cazuri când eutansierea e necesară, dar nu cu bâta în cap. La fel, chinul prin care au trecut caii ăia din România nu are nicio legătură cu faptul că anumite animale sunt sacrificate pentru hrană. dacă ai vrut să faci mișto, ți-a ieșit. Dar mie îmi plac glumele bune, cu ironie fină. Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  15. ai fi uimita sa afli ca o bata in cap omoara repede un animal :P.

    dar care este legatura intre exemplarele de mai sus si martoagele din Romania saraca? Zic "saraca" pentru ca in zonele mai bogate ale Romaniei caii sunt mult mai bine ingrijiti si arata mult mai bine

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce cai frumosi! Oricum, sunt animalele mele preferate!

    In alta ordine de idei, fara nicio legatura cu postarea ta, vreau sa iti spun ca te-am visat azi-noapte. Hahahaha! Nu ma intreba de unde si pana unde... Ideea era ca venisesi in Bucuresti si te recunostea lumea pe strada datorita blogului tau si veneau catre tine oamenii sa te salute (asa, ca pe un mic VIP). Am venit si eu catre tine si ti-am spus ca sunt Iuliana de pe blog, dar nu Iuliana cealalta (eram constienta in vis ca mai ai o prietena pe nume Iuliana). Mi-ai promis ca dupa ce iti despachetezi lucrurile, iesim la o cafea. :)

    Acum , sincera sa fiu, mie visele de noapte nu mi se prea indeplinesc... dar eu sper totusi ca atunci cand vii in tara, sa reusim sa bem o cafea impreuna si sa ne cunoastem face to face.

    Te pupez! Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos :) Tare imi plac paradele de genul asta, schimbarea garzii in Anglia de exemplu :)

    RăspundețiȘtergere