"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte 6

6 iunie - Ziua Națională a Suediei și a steagului suedez.










Mai multe despre Miercurea fără cuvinte aici, la Carmen.

25 de comentarii:

  1. Și peste toate,cu mândrie,e arborat drapelul național!Frumoase imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imagini din frumoasa suedie. Am la serviciu un coleg care numai despre asta vorbeste. Fratele lui ester stabilit acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca este o adevarata mandrie sa arborezi drapelul national, in Suedia. Cat de departe sunt in fata Romaniei

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus. Peste tot este un ceremonial aparte ziua naţională. Numai în România a devenit banală.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar mă uitam la ei (amicii mei cu care am petrecut weekendul prelungit - luni 6 iunie a fost liber) cu cât firesc și drag spuneau mâine ridicăm/punem steagul în curte, la ușă, etc. Mulțumesc de vizită, oameni faini! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. prima oarea cind am simtit aceasta mindrie a drapelului a fost in israel...patriotismul a devenit ceva desuet si penibil in romania-asta in cazul in care nu e amestecat cu neonazism sau ortodoxia agresiva, cind este de-a dreptul penibil...poate cine stie? viitorul suna mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru unii e fireasca aceasta mandrie, din pacate la noi nu mai sunt motive... :) Bine te-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut cu drag noptile albe din Suedia!
    Lia, sa ai o vara pe cinste, cu voie buna si impliniri! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarati patrioti!
    Cat de jos suntem, cat de departe...
    Zi senina sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de frumos stiu sa serbeze ziua nationala si cu cata mandrie! Asa ar trebui sa fie si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă nu e prea târziu, La Mulţi Ani, Suedia! Cu ani în urmă, am făcut un serviciu unei clujence trăitoare în Suedia. Mai am o mascotă, un elan cu steagul Suediei la gât.

    RăspundețiȘtergere
  12. Patrioţi ce mai ! E un cult patriotismul precum se vede , dar dacă tu eşti cea din poză înseamnă că nici noi nu ne lăsăm mai jos cu tradiţia la sărbători ...

    RăspundețiȘtergere
  13. deci tre să te vopseşti că iote se vede coloru natural! aşa ceva nu-i admis la o vulpiţă :))
    ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Probabil ca americanii au adoptat stilul de a arbora drapelul national peste tot de la suedezi! :-))

    RăspundețiȘtergere
  15. Hehe, ti-ai pus steagul la ureche :-)
    Ultima poza e tare dragalasa :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Io mi-am pus, pa masina, steagu Romaniei, unu m-a intrebat de ce pun steagu Belgiei pa masina?

    RăspundețiȘtergere
  17. frumos! 21 iulie este ziua nationala, nu?
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Karma, eu sunt convinsă că viitorul va suna bine și în România, e nevoie de timp să se așeze lucrurile.

    Lunapatrata, bine ne-am găsit! Să știi că poate sună ciudat, adr eu și plecată am motive de mândrie de România. Blazarea și renunțarea sunt cele mai nasoale chestii pentru un om. Și la nivel de popor se aplică. Te mai aștept!

    Aniela, poate data viitoare fac poze cu nopțile albe de aici :) Toate bune și ție!

    Tu26dor, nu cred că suntem jos, cred că suntem un pic dezorientați și e nevoie de regăsit balansul și reperele. Toate bune și frumoase!

    Irina, încet încet, de la om la om, eu sper să fie și acolo, că sunt extraordinar de mulți oameni faini care se lasă dați la o parte de o mână de mârlani. Pupez

    Zamfirm, elanul și renul de pluș cu steagul de gât sunt peste tot, tare drăguți :) Bine ai venit!

    SoriN, nu e un cult al patriotimsului, e ceva firesc :) Nu știu dacă purtatul florilor în păr e tradiție românească, dar să știi că am făcut drob și pască de Paște și beau palincă des, deci păstrez tradițiile :D Te mai aștept!

    Georgiana, ce ochi de soacră ai! :))) Zilele astea, revin cu detalii :p Pupez tare!!!

    Sandyman, dar americanii au dus patriotismul la extrem când și-au făcut chiloți cu steagul lor :D

    Joah, e superbă căsuța aia! E pe o margine de autostradă unde în mod normal nu oprești, dar nu m-am putut abține și am făcut o nebunie :D

    Neamțule, bine că nu te-a întebat de ce steagul Ciadului sau Andorei :D

    Carmen, am scris la început, a fost pe 6 iunie :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ...zice copilul ca trebuia sa lasi si un pic de verde la florile de la ureche...

    RăspundețiȘtergere
  20. Virtualkid, steagul Suediei e doar albastru cu galben, fara verde :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Prima casuta e rupta din poveste.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce floricici faine! :D
    Să-ţi fie bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. LieLie,
    Cu multă modestie , completez- și ziua mea de naștere!!!(sic1)

    RăspundețiȘtergere
  24. Îmi plac floricelele de la ureche, asortate cu(,) culorile drapelului :)

    RăspundețiȘtergere