"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 30 iunie 2011

Vulpea sălbăticită și fericită

Dragii mei, să mă iertați, dar eu mai răruț pe net. Că după ce vin de la muncă prefer să mă bucur de vreme frumoasă, lumină până seara târziu, iar în weekend fug într-un loc frumos unde cresc somoni, unde vin ziua căprioare și seara bursuci și vulpi să caute de mâncare. Am descoperit cu mare încântare că vulpea urbană, care 33 de ani a crezut doar în beton, mașini, blocuri și zgomot, adoră să se trezească în ciripit de păsări, să își bea cafeaua cu ochii la copaci, iarbă și animăluțe, nu se plictisește în barcă la pescuit, își umple plămânii de viață pe o stâncă în mijlocul apei într-o liniște de început de lume.

Și mai e ceva. De o lună și ceva trăiesc o poveste care dacă mi-ar fi fost povestită sau aș fi văzut un film, aș fi strâmbat din nas ironică: așa ceva nu există, a luat-o pe coclauri scenaristul. Pentru că de ani de zile spuneam sceptică: "nu mai cred în spiriduși și zâne". Ei, bine, pentru că trăiesc pe viu și personal povestea asta, am reînceput să cred cu tărie în ei. Ba și în elfi și trolli. Nu intru în detalii, pentru că sunt prea personale, dar spun doar atât: doi oameni se pot regăsi și după 15 ani dacă le e pe undeva scris să se reîntâlnească. Și deși nu voi regreta sau șterge nimic din cei 15 ani, simt cum s-au topit parcă și sunt iar la 18 ani: îndrăgostită, iubită și fericită. Doar că acum nu mai aștept pe nimeni la aeroport și nici nu mai plâng că nu primesc viză. Pentru că acum sunt aici, prin alegerea mea și puterile mele.

Să mă iertați că nu am mai venit în vizită, că nu am mai comentat, că nu mai apar pe mess, să știți că nu v-am uitat și în septembrie cu siguranță dau un semn când vin în vizită. Dar dacă vă spun că sunt bine, sănătoasă și fericită, mă iertați? Vă pupez!

38 de comentarii:

  1. http://mma-emigrantaincanada.blogspot.com/30 iunie 2011 la 02:05

    Important e ca esti sanatoasa, fericita si indragostita. Numai bine! si ma bucur pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fericita ma face postul asta!!!!! Sa ai cea mai frumoasa vara de pana acuma!O mare imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Lia,
    Cuteaza sa fii fericita!!!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti minunata, Lia! Sa ai parte de frumos la tot pasul

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo lia...btw vb de elfi ai vazut filmul asta?

    http://cybershamans.blogspot.com/search?q=ancheta+asupra+lumii+invizibile


    poate esti vecina cu ei...pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur că ești fericită. Postarea asta e șters toată dezamăgirea pe care am acumulat-o de zile întregi de intrat pe blog și văzut că nu e nimic nou ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, ce bine iti sta noua freza si cat ma bucur ca esti fericita!! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa fii sanatoasa si fericita acolo unde esti! Fiecare are drumul lui si locul lui!!! Cred ca si elfii de pe acolo au avut "un cuvant de spus"! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Lie draga, crede-ma, se poate orice, in dragoste:)! Si stiu ce spun, am trait pe pielea mea o aproape moarte a sufletului si apoi o renastere miraculoasa. Iar faptul ca la tine lucrurile se inchid, intr-un cerc, dupa niste ani e perfect, spun eu. Bucura-te de tot!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh... si eu sunt tare bucuroasa pentru tine. :) si pentru filmul tau de dragoste. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. bine LieLie, bravo, ai reusit! sa fii fericita si sa pastrezi Iubirea langa tine de-a pururi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. mvaaaaaai, te-ai reintalnit cu suedezul?! woooow! me hepi ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Îndrăgostită, LIELIE??
    Cât mă bucur!!1
    Să fii iubită!! Și să iubești!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hihi, ce-mi place că în afară de Secret (mă înclin, domnule), numai gagici mi-ați comentat :D Vă mulțumesc din suflet pentru tot, să se întoarcă gândurile bune la voi! Vă pupez!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur mult pentru tine! Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  16. nu-ndraznesc sa comentez sa nu-ti sperii norocu!
    Sunt fericit cind esti tu fericita!
    Neamtu tiganu!

    Am probleme cu legitimarea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Iubitul meu neamț, cred că nu-i noroc, e pur și simplu că așa a fost să fie :) Pentru prima dată în viață nu mi-e frică că aș putea speria pe cineva, trăiesc ce mi se întâmplă cu mare încântare și fericire și simt cumva în stomac, acolo unde e feelingu ăla de tip radar care ne spune că ni se întâmplă ceva bun sau rău, că e de bine :) Am rămas datoare cu mailul, vine curând :)

    RăspundețiȘtergere
  18. M-am emoţionat toată, cu o lacrimă în colţul ochiului şi spun cu mâna pe inimă că nu bocesc la filme siropoase, doar la experienţe din categoria minunilor şi mă bucur din tot sufletul că trăieşti una :)
    Ştie viaţa pe ce drumuri ne poartă şi de ce ;)
    Mă bucur mult!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Bravo Lie... Nu mai e nimic de spus... :) Drumul incepe sa se largeasca, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  20. Iata inca un motiv de-a indrazni !

    Daurel,
    ( cel care are grija de caini)

    RăspundețiȘtergere
  21. Inseamna ca nu ti-am tinut pumnii stransi in zadar.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mă bucur mult de bucuria ta. Să stii că mă gândesc deseori la tine. Pupici de pe meleaguri natale, mai stăm 2 zile pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  23. Daaaaaa, te iertam ca ne neglijezi, daca promiti ca vei fi mereu asa indragostita si fericita! :) Am citit postarea ta cu pielea de gaina pe mine!

    Povestea ta imi da sperante sa cred in acea "maxima" : DUMNEZEU NU INCHIDE O USA FARA SA DESCHIDA O ALTA!

    Te pupez tare!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu-mai amintesc cum de ti-am gasit blogul acum vreo 2-3 ani, te-am pus la favorite si de atunci te citesc constant. Ti-am impartasit revoltele, te-am admirat, ti-am tinut pumnii sa reusesti cand ti-ai pus in gand sa pleci, m-am bucurat de bucuriile tale, m-ai inspirat de multe ori, m-a incurajat curajul tau si am ajuns sa te iubesc. M-au ingrijorat pauzele de pe blog, pentru ca nu ma cunosti si n-as fi putut sa te intreb ce e cu tine de nu scrii, esti bine? Suntem nascute in aceeasi zi si cand se intampla sa citesc horoscopul, ma gandesc si la tine:))
    Acum m-ai facut de-a dreptul fericita cu fericirea ta ! Asa sa ramai, Lie scumpa.

    Cadou cu mare drag de la o necunoscuta :) http://www.youtube.com/watch?v=QDXHmkS7D0E&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  25. Conteaza faptul ca esti fericita :* vulpito :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Rontziki, dacă știe viața, eu nu mai întreb nimic, doar mă bucur :) Te pupez tare!!!

    Paul, boerule, ce dor mi-e de tine!!!! Nu știu cât se lărgește drumul, dar tare fain peisajul din jur :) Pupez!!!

    Daurel, îndrăzneala e numele meu principal :) Toate bune!

    Virtualkid, mulțumesc :)

    Salmi, abia aștept ziua când ne vom întâlni și real, o să avem multe de povestit :) Pupez!

    Iuliana, nici nu am știut că ușa aceea mai e deschisă, nici nu mi-am închipuit. Și e fantastic! Te îmbrățișez și pupez!

    Draga mea necunoscută născută pe 25 martie, dacă ai ști ce m-a emoționat mesajul tău :) Dar te rog spune-mi un nume :) Promit să scriu mai des, dar după ce fug și eu vreo 10 zile în concediu :) Îți mulțumesc pentru cadou, e superb! :) Pupez!

    Thea, așa să-i rămână numele! Mă bucur că nu m-ai uitat :)

    iYli, sper sa fie toata lumea fericita :) Pupez

    RăspundețiȘtergere
  27. te vizitez aproape in fiecare zi, sa stii, dar nu comentez tot timpul :); deci nici vorba de uitare :)

    RăspundețiȘtergere
  28. mă bucur nespus pentru tine! Un lucru-i cert: viaţa nu se trăieşte pe internet! Simte-te bine, fă-ţi de cap, bucură-te de tot ce te înconjoară! Fii fericită! iaca îţi dau şi ordine de-acum! hihi
    Pupez şi eu la tine!! mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  29. OANA, MIRU, SMARA5 iulie 2011 la 14:52

    SA FII FERICITA DRAGA MEA, ASA PRECUM MERITI!! MA BUCUR LA NESFARSIT PENTRU TINE!! TE PUPEZ!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Pe necunoscuta nascuta pe 25 martie o cheama iuLIA :)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  31. ce mod frumos de a incepe ziua. clipe frumoase in natura.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sunt fericită pentru fericirea ta! Oamenii curajoși și frumoși merită toată fericirea din lume :)

    RăspundețiȘtergere