"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

luni, 15 august 2011

Va cer un mic ajutor

Oameni buni, nu v-am mai spus de mult de copiii si oamenii care au nevoie de ajutorul nostru. Unii dintre voi ati continuat sa faceti gesturi frumoase si va multumesc. Acum va rog sa faceti un mic efort, un gest care inseamna enorm, pentru doua persoane care de mult nu mai sunt doar cazuri pentru mine, ci oameni dragi sufletului meu. E vorba de Bianca si de Stefania.

Bianca implineste pe 21 august minunata varsta de 18 ani, o varsta care ar trebui sa fie a viselor, a aripilor intinse, a sperantei. Bianca se lupta cu o boala ticaloasa, amitrofie spinală progresivă, sindromul Kugelberg-Welander și al II-lea diagnostic hernii intraspongiloase T11 si L14, iar parintii ei muncesc si trag ca niste nebuni ca sa aiba ce sa-i puna pe masa Biancai si surorii ei Vicki. Dar eu imi doresc ca macar de ziua ei Bianca sa fie fericita, sa primeasca un cadou si un tort. Mama ei nu are din ce sa-i cumpere cele necesare. Asa ca va rog pe voi, daca doriti si puteti, sa trimiteti in contul mamei Biancai cat puteti: 10 lei, 20 de lei, 10 euro (exista si cont in Euro). Adunati, orice banuti conteaza. Si impreuna vom face o bucurie nu doar Biancai, ci si mamei ei care se lupta ca fiica ei sa zambeasca.

Raiffeisen Bank – Agenția Valu lui Traian, județul Constanta, titular cont Velichea Maria
RON: RO 70 RZBR 0000 0600 1100 8342
EURO: RO 47 RZBR 0000 0600 1103 4655 Cod SWIFT: RZBR ROBU

A doua papusica pentru care va cer ajutor e Stefania, micuta operata la esofag care va mai avea mult de tras pana sa poata fi un copil cu totul normal si sanatos. Pe 23 august face si ea 2 anisori. Are nevoie de lapte si alimentatie speciala, care costa foarte mult, iar ai ei, in special bunica Nina sunt depasiti de situatie. Si in cazul lor, orice ajutor inseamna foarte mult.

Conturile: ING Bank Sucursala Giurgiului, titular cont Dumitraşcu Niculina
Cont Lei: RO12INGB0000999901600322
Cont Euro: RO54INGB0000999901632255

Pentru orice detalii sau intrebari, scrieti aici sau pe mailul meu si va raspuns imediat. Va multumesc din suflet in avans. Toate bune.

7 comentarii:

  1. Pot sa preiau si eu postarea? Poate reusesc asa sa ajut si eu intr-o mica masura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sergiu, normal! Asta e si ideea, asa a functionat campania oameni darnici de la inceput, din gur ain gura :) Eu ii cunosc personal pe toti cei cu probleme (o lista mult mai mare se afla pe www.oamenidarnici.ro - sau vezi aici sus imaginea cu fii om darnic) si chiar daca nu mai sunt in tara, tin legatura cu majoritatea. Deci, daca vrea cineva mai multe detalii sau confirmari, cam toate povestile sunt acolo pe site, plus imagini, iar eu raspund cu mare placere oricaror intrebari. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Off topic:
    Sunt locuri unde nu am reușit să ajung!
    Unul dintre ele este acesta...
    Binecuvântare pentru viitor!
    Să ai noroc în tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. OFFtopic
    salut, doresti sa faci un schimb de link cu blogul meu www.cutremurat.org ?
    EU deja te-am adaugat in blogroll. Ms

    RăspundețiȘtergere
  5. OFF topic
    azi ti-am descoperit blogul.mai exact ieri si m-a intrigat incat te-am citit de la cap la coada pana la ora asta 3,46am. stiu ca trebuie sa fii un pic sarit pentru asta, dar eu sunt destul de sarita asa ca nu-i bai. :))ti-am urmarit transformarea de-a lungul anilor, prin intermediul postarilor si cred ca decizia de a pleca a fost una foarte buna. ma bucur ca ai avut alaturi prieteni care au facut drumul mai usor.
    concluzia mea: esti un om extraordinar cum prea putini am cunoscut si ce imi place cel mai mult la tine e ca nu te lasi doborata de nimic. esti de admirat. o imbratisare calda.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut postarea abia acum. Maine de ziua mea o sa transfer niste bani in ambele conturi.

    RăspundețiȘtergere